İyi geceler kızlar 💗 kızım 15aylık. Gelip bana şap şap vuruyor ama bildiğiniz vurma yani oyun da değil. Bebeğin vurmasindan ne olacak demeyelim lütfen 😅 ayrıca vurmasını hiçbir şekilde istemiyorum zaten bu şekilde bir yaklaşım da görmedi. Çevremizdeki yaşlılar düştüğünde bir yerini vurduğunda örneğin masa ,masaya pa pa yapalim dovduk onu dovduk filan derler ya onları dahi engelledim. Vurmak yok dedim. Bana vurduğunda da hayır diyorum ciddi ses tonu ile. Gülmeye başlıyor. Devam ediyor. Kafasını dagitayim diye oyuncak veriyorum kendimden uzaklastiriyorum kızıp ağlamaya başlıyor 😅Napicam ben akıl almaya geldim. 🙏🤷🏻♀️