Merhabalar bebeğim erkek 3 buçuk aylık 2 gün önce sabah ateşlendi sonra geçti doktor bişey yok dedi sonra çiş yapmamaya başladı sarı çizgisi bile maviye dönmüyo doktor yapışıklık var dedi sünnetin acelesi yok dedi krem verdi beslemesi iyiydi kilosu önde hatta ama neden çiş yapmıyo doymuyor mu acaba