Alparslan_mom Ya kızlarım 19 aylık bebeğim var birde doğum yaptım yapalı göbeğim var bir türlü erimedi. Doğumdan sonra korse taktım erimedi bir öneriniz var mı? Ne yapabilirim? Bildiğim sadece doğumdan sonra sarmaktı onuda yaptım.