27 aylık kuzumu uyutmaya çalışıyodum üst kat komşum hep aynı uyku saatinde sürekli aşırı ses yapıyo ve artık çocuğumda uykuda direndiği için bunalmıştım o ara tak tak sesler gelince artık dayanamayıp yeter diye bağırdım ve kızım şaşırdı ayağımdaki yastıktaydı kulaklarını kapattı çok üzüldüm sana kızmadım üst komşular duysun diye bağırdım falan dedim ama bilmiyorum moralim bozuldu bu sertlikle bir iki kez bagırmıştım kızma kızıyorum tabi ara sıra ama bu tarz bağırma çok nadir oluyodu veee korktugunu hissettim birşey olurmu etkilenir mi çok durumuda açıkladım