Kahve sigara çay tüketmem asitli içeceklerde nadir tükerim günde iki kerede fırçalarım çürük falanda yok görünürde çok sağlıklı dişlerim var ama naparsam hep bi hafif sarı kalıyor böyle komple sarı tek tük yerlerde sarı lekeler halinde değil sararmış yani anlamadım neden öyle. Siz beyazlatmak için neler kullanıyorsunuz herhangi bi macun yada denediğiniz bişey varmı