ozomom Arkadaşlar herkese iyi akşamlar. Spiral taktıranlara sorum olacak, kanamanız ne zaman arttı? Taktırdıktan sonra mı hemen kanamanız oldu yoksa ilk adet gördüğünüz zaman mi fazla kanama oldu? Cevaplarınız için teşekkürler 🙏🏻 ☺️
ZeynepAda11 ozomom 40 ında taktırdım doğumdan sonra taktırdıktan sonra adet oldum çok yoğun kanamam oldu hiç sevemedim ya hep böyle olucaksa sıkıntı
Hobbalayarim ozomom kız bu sorunun cevabını ne yapacaksın Allah aşkına 😀 kişiden kişiye değişir zaten adetken gidiyorsun taktırmaya
Damla29 ozomom adetli değilken takıldım ilki kaydı ve çok kanamam oldu 6 . Günüydü acil olarak gittim ve hemen çıkardı spirali sonra 2.yide hap verdi dedi bu acılmanı sağlayacak onları kullandım öyle takıldı adetli değildim gene şükür şuanda yerinde duruyordu en son gittiğimde ilk zamanlar reglim çok çok oluyordu şuan sanki azalmış gibi hissediyorum 4 5 ay baya böle günde nerdeyse saat bası ped değiştiriyodum malesef ki kötü yanı bu bazen diyorum çıkarayım ama mecburum başka takılacak bişey yok kol altı implanttan başka oda çok pahalı
ozomom ZeynepAda11 aynen ya benim doktorum takmak da istemedi yoğun kanama yapıyor diye ama yine de taktırdım
ozomom Hobbalayarim taktırdım da kanama oldu şimdi diyorlar ki adet döneminde daha çok olacak ondan panik oldum biraz 🤣
Kbra-2810 Ay kiz ben 2 kere taktirdim gene düştü yarin doktora gidecem birfahada taktirmicam asirida kanamam vardi
ozomom Kbra-2810 ilk taktırdığınızda mu arttı acaba kanamanız yoksa sonraki ayda adet gördüğünüzde mi