Kizlar merhaba 6ay once sezeryan oldum ve son iki ay once adet olmaya basladim gecen ay cok az adet oldum ve bu ay da dun basladim ve dunden beri de yogun sekilde geliyor kanamam 4 saate pedim doluyor tasiyor nerdeyse bu durumu yasayan varmi aranizda ben ilk defa boyle oluyorum ve ilk sezeryanim onuda belirteyim