Merhaba hanımlar.. 10 ağustosta normal dogum ile oglumu dünyaya getirdim. İlk dogumumdu ve biraz zor oldu. Bebek kanalda çok bekledi ve solunum problemi yüzünden yoğun bakıma alındı. Suan kuvozde soğuk hava veriyorlardı kestiler ve sadece kuvez havası veriyorlar burnundan ama çok aşırı üzgünüm sarılamadım bile hiç. Sut sahip götürüyorum orda görünce içim aciyo yüzü boynu isilemis hep krem sürmüşler.. başına böyle bisey gelen oldu mu tecrubeleriniz nedir ne kadar sürer bizim yarın 9. Gün olucak hala bekliyoruz