Zeytin-gozz1 Merhaba.. Bu testi yaptiran var mı? Yaptirdiktan bikac saat sonra adet oldugumu farkettim.Internetten adetten 10-20 gün sonra yapılması uygun olur diye yazıyordu.acaba sonucu etkiler mi ya çok kafama takıldı. Bu arada sonucum 1 ay sonra çıkacakmış.
Serpil51 Zeytin-gozz1 kadın doktoru yanında staj yapmıştım adet dışında ve akıntı yoğun olmadığı dönemlerde yani adetten önceki hafta veya sonraki hafta hariç bu testi uyguluyordu sonucun çıkma süresi hastaneye göre değişebilir onu hatırlamıyorum bizim hastane başka bir yere yolluyordu sonucu o yüzden geç geliyordu
Ayferde Zeytin-gozz1 ben doğumdan 5 ay sonra yaptırmıştır hiç adet olmadım 7. ayda oldum bence bişeyi değiştirmez
mom-1 Bilgim yok ama ben 2 kez yaptırdım sonuc 10 gün içinde çıkıyor sizinki neden bir ay sonra cıkacakmıs
Zeytin-gozz1 mom-1 valla nedenini bilmiyorum ama 1 ay dedi. Peki adet dönemine yakınmiydi benim gibi. Bide neden 2 defa istendi merak ettim
mom-1 Zeytin-gozz1 ilk hamile kalmadan önce kontrol amaclı gitmiştim bi o zaman aldı bebegim dogdu 40 kontrolünde tekrar aldı