Kızlar kızım 6. Ayına girecek bazen 150 bazen 180 hazırlıyorum 180 hazırladığımda dibinde kalıyor genelde bana az gibi geldi bu ayda daha çok içmesi gerekmez mi? Bir kere de ek gıda veriyorum yediği kadar bugün mesela tarhana çorbası yaptım koyu kıvamlı idi yarısını içti