linay4 yok kuzum azalmadı çok şükür rezene ile kimyon içiyordum ben bebeğin gazı için rezenenin de süt yaptığını söylüyorlar belki de o yapmıştır sütü. Bide ben artık enerjim düşüyordu çikolata falan yiyordum yemek yiyemezdim ama sanki bi çikolatayla bile doyuyor gibiydim su ile yerdim ama çikolatayı da safi su içiyordum canım