Kızlar bebeğim 1 haftalık oldu çok şükür emiyor sütümde var sorun yok ama oğlum emiyor aradan 2 dk geçmeden gögüsüm şişiyor bazı yerleri sertleşiyor zaten kocaman oldular bu durumda ekstra bana ağırlık veriyor. Sezaryen oldum onun acısını bile unuttum şu meme ve emzirme olayından