alpsmother_ Feridece28 onu bilmiyorum canım benimkinde makına çalışırken hep bir soğuk hava üflüyor yani buz lazer daha farklı demek ki
Aselimmm52 Güzellik merkezi kremlerden aldınız mı yok batık bar yok yatıştırıcı krem diye zorla satmaya çalışıyorlar 500 tlye aldınız mı siz gerekli mi acaba
BuzluLatte yagmurkokusu_ ay bende lazere başlayacağım çok korkuyorum acıyor dedikleri için. Şuan ağda yapıyorum genitale. Sanırım sizinde ağda geçmişiniz var ondan soruyorum. Genitalde ağda mı daha acılı lazer mı ? Buz lazeri soruyorum
muratnannsi BuzluLatte bende agda ile alıyordum ama lazer daha da acili malsef :( ama sonuc guzel oluyor dayann derim
yagmurkokusu_ BuzluLatte kıl kökün çok siyahsa tabiki de ağda acılı buz lazerde ben burada söylenenler kadar acı hissetmedim sadece sinek ısırığı ağdaya dayanan lazerin acısına çok rahat dayanır ve örnek atış isteyin. Mesela yazılacaksınız ya bir deneyelim mi diye de rica edin. heryerde lazer yapılmaz. Bitme garantili yerlere bakın.
Zatilokumum93 Feridece28 valla benim de aynıydı süper sonuç aldık 🤙 Dayanın az sonra acımıyor azaldıkça benimde aynı şekilde oldu öldüm resmen 🤣
BuzluLatte muratnannsi yaaa ciddi misiniz ? Şuan bı korktum ama mecbur dayanacagiz. Ağda çekilecek çile değil sürekli sürekli
muratnannsi BuzluLatte hele ki yazın. Tüylerin uzamasını bekle vs uzun v zor bir durum Mutlaka dayanın. Bende zorlanıyorum parayı peşin vermesem briakrdm iyiki ama iyiki peşin vermsm diyorm
Busrammmm Feridece28 ya ben 2 oldu lazer yaptırmaya çalışıyorum 2017 de denedim kaç seans gittim seanslar da hiç ağrı acı hiçbirşey hissetmedim geçen yılda gittim az biraz acı oluyordu ama o da çok hafif ti birde kaaaçç defa seanslara gittim hiç. Dökülme olmadı bende yarın yine başlayacam bakalım bu sefer nasıl olacak
Feridece28 Busrammmm Allah Allah, ben kız kardeşim ve yengem gidiyoruz onlar benden önce gitti hemen döküldü onların ki. Ben daha yeni gittim 10 gün olmadı gideli. İnşallah dökülür bakalım
Feridece28 muratnannsi ayy bende peşin verdim sırf ondan dayanıyorum, yoksa bırakırdım herhalde. Bir de bitecek, artık uğraşmıcam diye dayanıyorum. Allahtan anlık acı, çıktığında hiç bişey olmamış gibi. Yoksa kesin bırakırdım😂
muratnannsi Feridece28 bende inanrmsm ilk deneme atisi yapacaklardı aman dedm gerek yok eger yaptirsaysm da gitmezdm 😁😁kol altim hem rengi acildi hem dokuldu çıkanlar cılız cikti 1 ay almadm .onceden 2 gunde bir allrdm