Devlet hastanelerinde sonda var mı bilmiyorum ben bebiş için aldığımda idrar torbasını 1 tane dalga geçer gibi elime tutuşturup yolladılar tabiki olmadı bende bebeği besledikten 10 dakika sonra altını değiştirmek için açıyorum o arada çişini de yapıyor altına poşet seriyorum üstüne de o verdikleri poşeti yerleştiriyorum ağzını güzelce açtırıp tam yapıştırıp Sonra kontrol ediyorum tam işerken poşeti iyice bastırıp örneği öyle alıyorum alamasam da alta serdiğim poşettekini dökerim tabi çok zor bi işlem sonrasında duş gerektiriyor ama denenebilir