Normal doğum yaptım bebeğim 5 aylık. Hamilelik öncesi çok zayıftım 49 kiloyla hamile kaldım göbek falan hiç yoktu. Normal doğum sonrası bu karın bağlama işlerini falan yapmadım. Çok da yemiyorum aslında sadece emzirdiğim için diyet yapamıyorum. 53 kiloyum şu an. Aşırı da değil aslında ama göbeğim çok var gitmedi bir türlü. Önerilere açığım ne yapabilirim?