Alinaavysl Selam hanımlar Özel sektör de çalışanlar siz ne kadar doğum izni parası aldınız. Bende özel sektörde çalışıyorum doğum öncesi 11.300 yattı digerin de ne kadar yatar acaba aynı durumda olanlariniz var mi
pembeayakkabilikiz Alinaavysl toplam da benim 25 yattı doğumdan önceki rapor için 1500yatti gerisi de doğumdan sonra yattı. Mart ayında raporu aldım haziran da rapor bitim süresiydi o şekilde yattı .
Seymatotan Alinaavysl 35 e kadar çalıştım 36 da doğum yaptım daha yatmadı para bakalım ne kadar yatacak
BaharKocaman Toplamda 25yatti ama aldığın maaşa göre değişir bide şimdi zam geldi benim aldığım para Mart ayına göre ve asgari ücretin üstüydu aldığım maaş
AryaAsya17 Bana doğum sonrası 22 temmuz 4.500 ikincisi 10 Ağustos da yattı 4.700 3 cusu yatmadı maaşım 12.000 di bekliyorum bende
Oznur72 Ben de martta doğum yaptım doğumdan iki hafta sonra 9 küsür 2 ay sonra da 15 küsür yani toplamda 25 bine yakın yattı maaşım asgari ücretti