Nrslcmr Lunaaaaa sürünüyor, oyuncaklari atmaya bayılıyor, toplarin vs yuvarlanmasini izlemeyi çok seviyor, balkonda kuşlara bakmak favorisi, değişik sesler cikariyor, oturmaya basladi yeni desteksiz, ayak parmaklarını emiyor 😍
Kubkubik Lunaaaaa dönüyor emekliyor ama asla yerinde durmuyor. Bir de çığlık tabii evin içinde çığlık çığlığa geziniyor 😁
Lunaaaaa Nrslcmr bizim ki de öyle bi meme bi ayak ayağını o kadar tatlı ve iştahlı emiyor ki hiç müdahale etmiyorum 😅