Zlhaanne tek bir şeyle otizm diyip üzmeyin kendinizi, böyle ciddi bir konuyu da bence burada sormayın uzman kişilere sorun. Sizi üzecek yorumlar görmenizi istemem, belki hiçbir sorun problem yok ama buradaki bir yoruma takılı kalmanız bile üzücü olur