Kızım iki yaşında 9.5 kilo mamadan nefret etti ilk günden beri anne sütü veriyorum hala ek Gıda da aşırı isteksiz iştahsız bizde 1 yaşında başlayıp bırakmıştık çok huysuz oluyordu uyuyana kadar uyuyuncada 12 saat uyuyordu ama şuna tekrar başladık ciddi bir fark olmasada daha iyi diyebilirim tek sıkıntı ilk verdiğinde enerji doluyor hopluyor zıplıyor ağlıyor huysuz oluyor geç uyuyor sabah uyandırmıyorum geç uyanıyor