Annesevval Sevgili anneler merhaba doktor iki aylık bebeğimin kalbinde Üfürüm olduğunu söyledi Ankara’da çocuk kardiyolojisine görünmemizi istedi devlet hastanelerinde bildiğiniz iyi bir doktor var mı
Bestiee Annesevval benim bebeğiminde kalbinde hafif üfürüm vardı fakat doktorum ilk bir kaç ayda olabileceğini 5 ayda hala devam ediyorsa kardiyolojiye görünürüz dedi. Doktor kısmını bilmiyorum ama hemen endişelenmeyin isterim. Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah
Betul18 Annesevval merhaba bugün bizimde 2 aylık kontrolümüz vardı bizede aynısını söyledi doktor dinleyince üfürüm duyuluyor çocuk kardiyolojiye götür dedi
Gmzcbt21 Annesevval benim çocuğum da 20 günlükken ufurum var dedi doktor kardiyolojiye götür mutlaka dedi. Götürdük önemli birşey değil her bebekte olur geçer dedi kardiyolog 2 aylıkken çıkmadı bişey şükür. Her bebekte oluyormuş evham yapma ama ihmal de etme 🥰 sağlıkla büyüsün 🙏