Hanımlar altı aylık bir oğlum var . Yaklaşık iki aydır kabız. Doktordan da bir netice alamayınca buraya yazayım dedim. Ne yaptıysam kakasını yapmıyor. En son çare olarak fitil kullandım üç defa. Üçüncü defasında on on beş dakikada işe yarayan fitil sabaha anca çıkarttı tuvalete. Bu konuda bi bilginiz var mı acaba? Ne yapmam lazım?