Aslkuru Bebeğim 1 aylık alerjimiz var diye doktor aptamil pregomin syneo yazdı. Aramızda kullanan var mı gaz falan yapıyor mu
edafmo Aslkuru biz kullandık bir sorun olmadı, ilk zamanlsr içmek istemedi ama zamanla alıştı. Alerji mamalarının tadı normal mamalar göre biraz değişik oluyor içerken zorlanıyorlar ama zamanla alışır
S2022 Aslkuru geçmiş olsun,gazı geçtim mamayı yedirebilirsin büyük nimet yani,1 aylık bebekte gaz sen naparsan yap olacak kaçınılmazsan son malesef