BabyBerry damla olarak değilde şurup olandan kullanıyorum ben colex yazıyor şişesinde. Günde en fazla iki milim olacak şekilde veriyorum doktora sordum da en fazla o kadar kullanabilirsin demişti. Ben de genelde verdiğimde 0,5 milim olarak veriyorum. Çok sıkıntısı olursa bir 0,5 milim daha veriyorum.