22 aylık kızım hep hareketli bi bebekti ancak bu bir aydır mahvoluyorum sadece ağlıyor sebepsiz yere her şeye ağlıyor bazen de bir şey tutturuyor o olana kadar ağlıyor kriz geliyor resmen belli aralıklarla yarım saat hiç susmadan ağlıyor resmen bazen cinnet geçirecek gibi oluyorum çok zor sakin kalıyorum sizinkilerde böyle mi 😢