Bebeğim 4 aylık doğdu doğalı emmeye düşkün değil sık sık da meme reddi yaşıyoruz her zaman güzel bi ortam ayarlamaya çalışıp emziriyorum ayakta sallayarak hep çabalayarak
Hep memeyle boğuşma halindeyiz ve çok yoruldum dışarda yada yanımda biri varken zaten asla emziremiyorum temelli panik oluyorum
Çok kararsızım artık sağıp vermek istiyorum çünkü biberonu hiç geri çevirmez biliyorum ve bu durumda benim keyfim kaçıyo tüm günüm etkileniyo aklım hep onu emzirmekte kalıyo ama o bi o kadar sevmiyo çok üzülüyorum stres yapıyorum ☹️
Aynı durumda olan var mı ?