Kızlar ikinci gebeliğim ilk gebeliğin de bunları yaşamadım yedinci haftadayım 5 dakikadır sağ kaşığım öyle bir ağırıyor ki anlık böyle bıçak batar çıkar gibi apandist mi yoksa bebek büyüme ağrısı mı anlamadım ilkinde oluyordu ufak ufak ama bu inanılmaz şiddetli normal mi