Kızlar sürekli aynı şeyi paylaşıyorum ama çözüm bulamıyorum ya çok çaresiz kaldım, nerdeyse 3 buçuk aylıkken bu yana uykuya dalarken içmek istiyo mamasını işte sallıyorum hafif dalmaya yakın veriyorum biberonu öyle hem uyuyo hem içiyo, 2 gündür dalarken bile içmek istemiyo artık aç biliyorum yani bugün mesela 2 gibi içmeye başladı 2 45de bitirdi mamayı, 3 buçuk gibi uyandı bi 30 ml içti onla 6 buçuğa kadar içmedi, uykusu geldi aç uyuyamıyor, mamayı iki çekip bırakıyo ağlıyo, sürekli biberon ve biberon ucu değişiyorum yok hepsine aynı tepki yani, mama değiştik yine aynı, ağlıyo uğunuyo zar zor uyuyo o zaman içiyo :( çok çaresizim hergün aynı şeyleri yaşıyoruz