Senden-bokolmaz Ben hamileyken bırakmıştım doğumdan hemen bı iki gün sonra çok kötü şeyler yaşadım ve hemen başladım icemye o zaman oturup bı saatte bı paket sigarayı aç halimle içerdim ama şimdi günde en fazla 10 tane içerim ilk sigaradan sonra iki gün önce bayıldım mesela vücudum mu kabul etmiyor artık başka bı problem mi var bilmiyorum yasayan var mi
TheMomm Senden-bokolmaz Bende bırakıp tekrar başladığım dönemlerde oyle oluyordum sigara da ağır geliyor olabilir sizi rahatlatmıyor aksine daha çok zarar veriyor en iyisi içmeyin yaşadığınız şey her neyse emin ol bu çektiklerinize değmez bile
eylulcakir Senden-bokolmaz iki gün sonra çok kötü şeyler yaşadım ve hemen başladım icemye Ne alakası var anlamadım içince düzeldi mi
Senden-bokolmaz Poyrazsmomm içmek de istemiyorum ama sinirine hakim olamıyorum o zamanda delirecek gibi oluyorum
Duygarn Gebeliğim boyunca bırakmaya uğraştım ama yapamadım. Günde bir pakete yakın içtim. Bebeğimi kucağıma aldıktan sonra anında kestim. Beni o leş sigara kokusuyla tanısın istemedim. 9 günlük bebeğim, 9 gündür nikotinsizim ☺️
eylulcakir Minmini yani sigara herhangi bir derdi çözüyor mu içenler bu yüzden mi içiyor ben hiç kullanmadım bilmiyorum
Elifdemir1907 Senden-bokolmaz uzun süreli kullanmadığınızda birden içince nikotine tolerans gösteriyor vücut bı anlık titreme baş dönmesi olabiliyor normal her insanda olabilen bişey özellikle hızlı icilincede oluyo
Senden-bokolmaz eylulcakir bilmiyorum ilk kullandığında ergendim o zaman sadece hava olsun diye içerdim (nasıl kafaysa) şimdi onu icmezsem sinirim gecmiyor rahatlayamiyorum
babytugra_ Senden-bokolmaz hafif bi sigara kullanmayı deneyin oturarak ilk evrede günde tekle başlayın başlayacaksanızda