Mamacita-61 ben önce minik tadınlarla başladım. Sabah kahvaltıda yumurta veriyorum. Bir diğer kavaktoda peynir. Avokadayu her kahvaltısına minik ekliyorum. Öğle uykusu akabinde de sebze yemeği. Akşam üstü ise meyve veya meyveli yoğurt. Eğer sadece meyve verdi isem bizimle akşam masaya oturunca yoğurt veriyorum. Bunların miktarlarına grlşnce hani kabaca söylşyim bu kavanoz Milupa mamalar var ya Max o kadar, meyveyi sadece bir tane rendeliyorım (ama mesela meyve, mesela kayısı çok küçük ise iki tane) yopurtları da bu mini kavanozlara yapıyorum zaten. Aralıkları açık aslında. Kalan tüm zamanlarda ise emiyor. Biraz mama desteği vardı kızımın 2 aylıktan beri şu anda da devam ediyorum ama tek sefer 60 CC kadar düşük miktarda.. Max 3*60 o da