Akarsu yani bende kreşe yolluyorum ama bir ilerleme konuşma bakımından 6 aydır gidiyor yarım gün olan kelimeleri vardı hala onlar var başka hiç bir gelişme yok bende şunu düşğnmeye başladım 2500 tl oraya verecegime bebeğimi oyun alanlarına gruplarına götürürrüm konuşturacak özendirecek oyuncaklar alırım çünkü az parada değil ve verim alamıyorum sizde kelime var mı