Gamzeeeylmz Merhaba kızlar Bebeğim 7.5 kg eczacı 10 damla kullanın dedi. İnternette 17 18 damla kullanmamız gerektiğini gördüm. Siz nasıl kullanıyorsunuz?k
Sultanigde Gamzeeeylmz bizim doktorumuzda kilo başına 1 damla dedi. Hepsi farklı söylüyor benimde kafam karışık bu konuda
Barlasinannesiiii Gamzeeeylmz m_d_k34 kızlar merhaba bebeklerinizin kilosu benim bebeğimle aynı doktorunuz ne diyor kilosu için 6 aylıklar sanırım
Gamzeeeylmz m_d_k34 benim doktorum ısrarla aile hekimliğinin verdiğini kullan dedi bestiron damla sayısını söylemedi
m_d_k34 Gamzeeeylmz temiz içerikli değil diye duyduğum için ben hiç sağlık ocağından almadım zaten doktorumuz da başka bi tane önermişti o eczanede yoktu diye bestironu önerdi
Gamzeeeylmz Barlasinannesiiii benim bebeğim 4 aylık şu anda doğum kilosunun 2 katını yakaladı. Şu an için bir problem yok. Mama + meme ile besleniyor
Ezgiosmn Gamzeeeylmz kan damlasını ne zamandan itibaren kullanılmak gerekiyor acaba ben bebeğim için kullanmıyorum da merak ettim