Ela3424 Et yesem çok kötü gaz yapıuor çocuğa geçiyor tavuk yesem oda aynı yoğurt süt yeşillik yeme dedi kaynanam nasıl beslencem bir türlü anlamadım gitti deneyimli anneler lütfen akıl verin
tomvejerry Ela3424 valla onu yemim gaz yapar bunu yemim gaz yapar derken doğru düzgün bişey yiyemedim çocuğum kabız oldu artık yiyorum azar azar herşeyden
aslan5242 Ela3424 Anne sütünden bebeğe gaz geçmesi gibi bir durum yoktur eğer bebeğiniz yediğiniz besinden sonra huzursuz olup problem yaşıyorsa bu o besine karşı alerjisi olduğunu gösterir bol bol su içip kuru meyve ve kuruyemiş tükebilirsiniz🥰
Yagmur_24 Ela3424 yeşillik yeme mi dedi şoktayım asıl sütü yeşillik dere otu falan yapar🌺 lütfen kaynişiniz saçmalamasın
panikmom Ela3424 kayınvaliden neresinden uyduruyor yesillik en cok süt yapar yeşillik bol su ve dinlenip uyku. Kayınvaliden senin dinlenip uyumanı sağlasın gerisi hakkında yorum yapmasın
Ela3424 aslan5242 Emin misiniz bende gaz olduğunda çocuğumda da oluyor çıkartana kadar o gazı feleğim şaşıyor
Yagmur_24 Ela3424 taze fasulye anlarım brlki yapar da bol yeşillik salata malzemesi yemeniz lazım. Kabak mesela yemeniz lazım bulgur pilavı. Kısır gaz yapar kimsinde bende yapmıştı ama kimisinde yapmıyor bol süt yapıormuş
Ela3424 panikmom O öyle görmüş demek ki çocuğuma kendim kalkıyorum geceleri o uyurken uyuyup dinleniyorum günde 3 litre su içiyorum
Abc-happy_mom Ela3424 bulgur kabak yazılmış zaten, ben hoşaf içiyorum bol bol, bi de rezene çayı içiyorum. Dereotu yiyorum tutam tutam. Çiğ kuruyemiş hurma incir bi de bol bol su.
Ela3424 Abc-happy_mom ne hoşafı içiyorsunuz ben incir hoşafı yaptım bol su içiyorum bende çiğ kuruyemiş yemedim hiç hurma yedim