Happydoga Az önce birden kapıya vururken buldum kendimi bagirmalar patlamalar yaşadım.Simdi ise ben ne yaptım diyorum
mutsuzanne__ Happydoga evet yaşadım arada böyle sinir boşalmaları iyi geliyor arada da bazen çığlık atabilsem delicesine ağlasam diyorum ama olmuyor işte
Minikcivcivim Happydoga seneler sonra ilk kez dün gece… insan bazen bazı şeylere sabır etmekten yorulabiliyor. Bazen senelerce sabredersin ve bir an gelir kendini kaybedersin. İnsanız çünkü.
canparem2 Çoğu kez yaşadım ve yalnız değilsiniz merak etmeyin insan madden manen zorlanıyor,bazen kaldıramıyor biseyleri
Happydoga canparem2 çok vicdan azabı çektim sinirlendim mutfakta sinir krizi geçirdim allahtan oğlum görmedi ama sesimi duydu
canparem2 Happydoga aynı duyguyu eminim çoğu kişi yaşıyordur, insan yetemediğinde, bazen ev içindeki durumlardan yani bir sürü sebepten yaşayabiliyor, Allah yardımcımız olsun böyle durumlarda
Happydoga canparem2 zaten 2 aydır iyi değilim psikoloğa gidiyorum oğluma bugün eşim hipp kavanoz mama almis yanlış almis yok diye bende oğluma veriyorum yemiyor e diğer kavanozu açtım verdim onu da yemiyor hiç ama nasıl ağlıyor ağzını açmıyor tek yediği şey makarna çorba pilav patates 20 ay boyunca bunları yedi meyveden muz diğer türlü yogurt vs ağzına artık zorla tepiyorum onun stresi vardı herkes diyor yiyor bilmem ne evet yiyor ama hep aynı şeyler strese girdim .Eşime de kızdım beni arasaydida başka kavanoz mama alsaydı ben dedim git orada haberleşiriz. Daha sonra birikmislikler vardı dusunceler vardı ayriyeten bir anda kendimi bu şekilde buldum şimdi aklıma geldikçe vicdan azabı çekiyorum. Oğluma niye bağırdım diye normalde ses tonuma vs dikkat ederim ama bu sefer tutamadım
canparem2 Happydoga çok iyi anlıyorum sizi insan birikiyor birikiyor sonra bi yerde patlıyor elinde değil , etraftan küçük bişeye sinirlenmiş gibi gözüküyor böyle durumlar ama o hadde gelesiye neler oluyor neler
tubasd Happydoga ya stres yapma kendine sen hiç sadece bu saydiklarini yiyin bir yetişkin gordunmu yiyecek elbette çorba icmeside çok güzel bir şey ben aylarca çorba icirmedim Tata belki yıl çorbanın içine koy kemik suyunu sebze çorbası yap kıymalı yap yiyorsa ne mutlu makarnayida eristeye cevirebilsen güzel olur içinde bolca yumurta var en azından sana bunları söylüyorum İnanki hala 4 yaşında ve kahvaltıdan tut akşam yemeğine kadar her sofra kavga her sofra mutsuz 😔 yemiyor 2 lokma yiyor tamam ikinkasik bile değil ama anne işte engel olamıyor kendine 2. Evladım var oda tam tersi yani karakter fıtrat heralde bu diyorum yemeyen yemiyor bende napayım yediklerini vitaminlestirmeye çalışmak en doğrusu diye düşünüyorum
bebeginekanalize Ben daha 20 dk önce kendimi tokatladım. Oğlum aşırı huysuz olmaya ve bana yapışık yaşamaya başladı bazen sinirler yıpranabiliyor bence olur öyle şeyler üzülmeyin
DrkAyz Happydoga anne olduktan sonra kendimi tanımamaya başladım hatta bazen bu ben miyim ya da bundan önceki ben mıydı diye soruyorum kendime