Kizlar çocuğum yaklaşık bir haftadır bağırsak enfeksiyonu geçiyor yüksek ve düşmeyen Ateş ishal kusma bitmek bilmiyor bu süreçte üç kere hastaneye gittik her defasında bir iğne yapıyorlar ishali ve kusması icin başka birşey yok birde bağışıklık güçlendirici verildi. İştahı asla yok yemek yemiyor sürekli uyumak istiyor sizler böyle birşey yaşadınız mı neler yaptığınız süreç nasıl geçti