CihangirAslan0 öğürme refleksi gün geçtikçe geriye doğru gidiyormuş geçenlerde bir videoda denk geldim dillerinin ucundan arkaya doğru bu yüzden parcacıklı seylerde vücut bunu tehlike olarak algılıyormuş zamanla siz azar azar verdikçe alışacaktır mesela bugun tavuk suyuyla bulgur pilavı yaptım yedi yedi öğürdü bana baktı tamam bişey yok dedim dikkatini dağıttım yuttu bunu bazen hic bisey yokken meyve verdiğimde de yapıyor özellikle şeftali yerken posası diline dolanınca siz istikrarlı olun yeter hem karşısında sizde yerseniz daha kolay benimseyecektir ben olabildiğince onunla yemek yemeye çalışıyorum ilgisini çekiyor