Gizempkr Kızlar baby plus i size stork diye geçiyor 360 dönen kullanan varmı e bebek sitesinde hiç yorum yok yoyko ve bunda gidip geliyorum yoyko bı tık pahalı dediğim şuan 3200 e inmiş kararsız kaldım