Ben coguna oturttum 7 aylik kizimi,be safe haric rahat edemedi pek ama o da cok pahaliydi daha uygun ve genis olarak ebebek de babyplus un isofix baglantisiz bir modelini aldim 700 tl ye,oturma alani genis ve bunaltmadi hic.Her gun yola ciktigimizda uykusu olmasa da uyuyor ya da disariyi izliyor.Normalde ters donuk ana kucagi tarzi chicco koltugunda cigliklar esliginde yolculuk ediyorduk,bu sekilde kurtardik o durumu.İsofix baglantisi icin de yine ebebek de 50 tl ye aparat satiliyor.Koltugu isofixe baglayabiliyorsunuz.Cok fazla para vermek istemeyenler icin iyi bir alternatif