Benim bebeğimde de oldu boynu kolları falan baya vardı. Sıcaktan oluyor klimada rahat etti içerisinde derecesi 28den yüksek olmamalı bu havada. Günlük 1-2 defa yıkıyorum mustela şampuan kullanıyorum ve yıkadıktan sonrada mustelanın yağını elime sıkıp ısıtıp masaj yapıyorum isilik olan yerlerede sürüyorum fayda etti baya bi. Tavsiye ederim ebe önermişti