Erselinannesi ada0965 yani zaman buldukça kim yapmaz ki ben öyle normalde çok yapan biri değilim de yine de bir rumel bir ruj sürmeye çalışırım yapmamak mi lazım mış
Hilallalbayrak Kızlar beniö doktorum yapma dedi :( hormonlarla ilgili erken ergenliğe girer galan dedi bende makyaj yapmayı çok seviyorum yani en azından ruj kalem falan sizde bir doktorlarınıza sorsanız ben pek ihtimal veremedim ama başka doktorların görüşleri de önemli.
meruz ada0965 yapıyorum işe gidip gelirken. beyaz ve soluk benizliyim. ruh giib suratla gidince hastamısın diyolar oysaki doğal halim böyle😀 tabii işin dalgası ama işe gidip gelirken mecbur yapıyorım. süte gerçekten geçiyor mu sanmıyorum.