Hanımlar çocuğum 19 aylık .çok fazla öfke sinirli.şöyle istediği anında olacak .yapmayınca kendine zarar verecek şekilde çığrinarak ağlıyor .mesela oyuncağını yapamadı onu yere atıyor kendisi koşuyor kendini yere atıyor kafasını vuruyor .kafasını vurunca bı daha ağlıyor .sanki dövmüşüm gibi ağlıyor cigrinarak . ağlamasına müsade ediyorum .ilgilenmedigimi saniyor bı daha koşup kendini geriye atıyor .dokunuyorm ağlıyor birakiyorm ağlıyor ama öyle böyle bı ağlama değil cigrinarak .sanki öfke nöbeti geçiriyor .sinirden ağlarken yastık ısırdığıni ,arabasına binmek istemediği için arabasını ısırdığıni dahi gördüm .bu davranışlar normal mi sizce .pskiyatriye götüreyim mi