Kizlar merhaba.Sona kadar okuyup sizde kendi bebelerinizin kilosunu yazarmisiniz?Banada bilgi olsun.Kizim 39+2de 2800 oalrak dogdu 2700le hastaneden cikdi.İlk bir ayda sadece anne sutuyle 3450 gram oldu yni 750 gram aldi ilk ay doktor normal dedi.Daha sonea ikinci ay sadeve 150 gram aldi ve 2 aylikken gitdik 3600dü.Doktor 2 hafta once mamaya baslayalim takviye olarak dedi.Anne sutu aliyor vü günlük 5 kez gunduzleri 60cc mama yiyerek suan bugün kontrole gitdik 4335 gram dedj Yani 2 haftada 730 gram almis sizce iyimi?Artik 90cc yap mamayi dedi doktor.Bebegim kucuk diyorum ben ha.Boyu guzel 57 sm olmus.Şükür sagligida gayet yerinde..Sizin benim kizla ayni zaman diliminde olan bebeleriniz kac kilo?