Bukoooo Merhaba anneler kızım iki yaşında bugün hastaneye götürdüm doğdu doğalı haraketkerinde sknti oldugunu hissettim eşimle karar aldık çocuk doktoruna götürdük otizim başlangıcı var dedi 1 ay TV yasak sonra geri gidicez yaşayan varmı çok üzgünüm
Doruk-_ Bukoooo benim oğlum da 14 aylık koşuyor mesela dışarı da bazen ismine bakmıyor eşime diyorum gidelim birseydi yok randevu aldım pazartesi götüreceğim
Zeynep11 Bukoooo benim bi arkadaşın oğluna otizm başlangıcı var demişlerdi yani atipik otizm. 1 sene özel eğitim aldı düzeldi. İnşallah ona da gerek kalmaz
Bukoooo isimsiz___ doğduğundan beri çok hırçın ağlayan bir cocukdu şuan iki yaşında yürümüyor kelimeleri soyleyemiyo ismini söyleyince bakmiyor ikizi var ondan çok farklı olmaya başladı hareketleri yani sanki 2 yaşında değil 10 aylık bebek gibi iyice gerilemisti bide ağlama krizi geciriyodu herşeye tepkisi iki kat normal çocuklara göre
Noriye Bukoooo cok gecmis olsun peki 2 yasindan once doktorlar supheli bulmadimi bu durumu normalde yurume icin 18 ay beklenir diye blyrm
Bukoooo Noriye yurumemesi için doktora gitkistik küçükken birazdaha fizyoterapiye gitmek lazım demişti bizde gerek duymamistik şuan çok pişmanım bı kontrole goturmedigim için
Noriye Bukoooo Anladm nerden bilecektin ama iste bazen bazi seyleri eksik yapiyoruz ama bence egitim vs Insallah duzelir belki tv faln kalkinca duzelir uyaran eksikligide diyorlar
maysa-19 Bukoooo hiç üzülme otizm ile uyaran eksikliği karıştırılabiliyor.onemli olan senin çocuğu desteklemen kontrollerini yaptırman gerekirse özel eğitim aldırman.
Doruk-_ Bukoooo istediklerini ıı diye söylüyor ver annecim dedim zaman veriyor getir dedim zaman getiriyor top vs oynuyor babası ile gol at diyor atıyor
Bukoooo Noriye evet bunuda duydum inşallah öyledir anestezi altında kulaklarina bakacaklar test yapacaklar ondan sonra tam çıkacak sonuclar insllsh temiz çıkarda normal okula göndermek istiyorum gelişimleri için
Noriye Bukoooo insallah kulak önemli benim kardeşim saglikli bireydi ama bir ara kulagi duymuyormus asla dönüp bakmazdı sonra bademcikleri alındı sorun ortadan kalktı Allah yardım etsin 🤲🌸