Kızım 11 aylık sürekli yeni denediğim tarifleri reddediyor tek yediği şey yayla (yoğurt )çorbası , bazen pilav onuda çok az yiyor , kahvaltı düzeni hiç yok yumurta peynir asla yemiyor bisküvi maması yapıyorum bazen onu da 2-3 kaşık yiyor , sürekli sürekli de yayla çorbası yedirmek istemiyorum başka şeyleri de yemesini istiyorum ama istemiyor siz neler yapıyorsunuz benimle aynı durumda olanlar var mı ?