Kıyamam ya ek gıdaya gecince isteği azalır mı diye sorman çok tatli.
Dünyaya biraz adapte olunca tabiiki emmeleri azalicak. Benim oğlum da öyleydi 2 ay memeye yapisikti. Biraz dış dünyanın farkına varınca azalıyor. Şimdi 2 yaşında dışarı çıkınca hiç aramaz ama evde yine memeyi oyuncak yapar