gzmdasss evet tabi ki hiç kontrol aksatmamıstık. Kızım doğduğundan beri sıkıntısı vardi surekli ağlardı sustuğu bi anı hatırlamam nadir ağlamasa bile inler tarzı ııığ ııı tarzında bi ses çıkarırdı uyursa rahattk sadece dr gaz deyip gönderdi ilk aylar hiç inanmadım ,4 ay gibi sürekli idrar yolu enf geçirmeye başları dr sürekli antibiyotik vermek zorunda kaıyordu artık dr kızıyordum bu kadar antiby olur mu çocuk kaç şişe bitirdi yaşına gelmeden die sonra bi dr vesile oldu ultrasonda bulundu bulunana kadar 8 aylık olmuştuk canim Aytül hanımda ilaç yapınca nefroloji uzmanı 11 aya bitti sıkıntı ağlama gitti öylece