Urazkom Beslenir uyurlar ,yenidoğan dönemi geçinceye kadar biliyorum ama sizin bebişler nasıl anneler? Sarılığımız var biraz fazla uyuyor geldi bana bebeğim. Kaç saat uyuyup kaç saat uyanık kalıyorlar?
beyzacmvrc Urazkom sarılık uyutuyor zaten ama yenidoğanlar normalden de çok uyur Doktor 22 saat bile uyusa normal demişti bana o zamanlarndw
Busrabbb Urazkom benim bebeğim ilk 1 haftadan sonra asla uyumadı yanş zor uyutuyorum 1 aylık olduk uyumuyor resmen çok sevmiyor uykuyu her bebek farklı demek ben de uykusuzluktan ölücem artık :) bizde de sarılık gar hala da geçmedi tahlil falan yapıldı bişey çıkmadı çok şükür anne sütü satılığı denen bişeymiş ne kadar emzirsem de geçmiyor zaten kendi kendine geçecekmiş tedaviye gerek yok dedi doktor Ama normal de de 1-2 aylık bebekler 16-18 saat uyurlarmış en fazla 1 saat uyanık kalmaları gerekiyormuş falan sanırım
Urazkom beyzacmvrc Evet sarılık uykuyu fazlalaştırıyormuş ama yinede endişe ediyorum diğer bebekler acaba daha mı az uyuyor diye
Urazkom Busrabbb evet bizimde anne sütü sarılığı var yani uzamış sarılık endişeliyim ama bilmiyorum inşallah hemencik geçer, sarılık olan bebekler daha fazla uyurmuş
Busrabbb Urazkom bizimkine ters etki ediyor herhalde ya uyumuyor 😅😭 ama gaz problemimiz var o da etkiliyor uykusunu işte . Yok yok merak etmeyin 1 aylık oldu bebeğim hala geçmedi tahliller herşey yapıldı araştırıldı hiç bişey çıkmadı çok şükür kendiliğinden geçmesini bekleyeceğiz dedi doktor
Seyma_aslan123 Biz 20 günlüğüz kızim ilk zmnlar fln sürekli uyuyor du zorla kaldırmaya çalışıyorduk kalkmayınca uykuda emziriyordum ama sarılığın yanından bile geçmedik şükür şimdi bi kaç gündür de ya sabah erken kalkiyo ⅔ saat uyumuyo gezdirin diyo yada ikindin fln uyaniyo
Urazkom Busrabbb bizde kan verdik 3 kere 13 değerinde çıkıyor 1 hafta sonra tekrar gidicez düşmezse tahlil yapılcak