Kızlar Ocak ayından beri bı guzellik merkezine gidiyorum Nez demire ramazan ayında bir ay calismamislar güya söylediklerine göre yani bir ay seansa gidemedim neyse şimdiye kadar her seans farklı estetisyen girdi ee haliyle her giren de kafasına göre yaptı baştan sağma yani ora olmaz bura olmaz batik var diye diye hep yarım kol yarım bacak yaptılar koltuk altı genital bölge falan hep duruyor eskisi gibi yani halbuki benim sırtımda daha çok batik var ama hep yaptılar sırtımı neyse ne zaman randevu için arasam çünkü benim aksi gibi seanslarim reglla aynı güne denk geliyordu bende arıyordum randevu için işte şu gün doluyuz bu gün doluyuz o doluyuz lafını ağız ezberlemesi yapmislar yani benim bildiğim doluyuz demek şubenin de dolu olmasi lazım değilmi hani söz de her gün dolular ya şubenin de tıka basa dolu olmasi gerekiyor neyse bu ay yine aynı güne denk geldiği için randevu iicn 3 gündür arıyorum ya hiç açmıyor lar yada meşgul çalıyor başka kişiyle görüşüyor falan diyor bilerek açmıyor lar çünkü numaram kayıtlı onlarda artık şikayet edecek dereceye geldim aradığımı gördükleri halde neyse sonra actilar ayın 2 sine kadar randevu veremiyorum dedi bende dedimki bu ay hiç lazere girmedim ama hafta içi de ben işten dolayı musait değilim cumartesi yada pazar olsun dedim pazar günü çalışmıyoruz dedi şimdiye kadar ben hep pazar günleri giriyordum seansa birden bire nasi çalışmıyoruz oldu ben anlayamadım varmı giden oraya benim gibi yada mağdur olan ne yapmalıyım sizce yoksa pazartesi olsun diyor hafta icide bana uymuyor zaten kafayı yicem dolandırıcı gibiler ya dedikleri dediklerini tutmuyor bunların yüzünden dokulmelerim de olmuyor boşu boşuna parama yazık oluyor başka bı yere gitmemede izin vermiyor lar para iadesi yapmıyoruz diyorlar ne ona geliyorlar ne buna