Ya yemin ederim 6 ayda hayattan soğudum herseye negatif yaklaşıyorum. Asla mutlu olmayan sürekli sürekli ağlayan vuran Bi çocuğum var DAYANAMIYORUM artık neden ağlıyor sürekli niye vurup duruyor aralıksız 2 saattir ağlıyor ben Bi yandan ağlıyorum bu ne ya 2 buçuk yaşında oğlum sürekli ısırıyor taş atıyor istediği olmayınca dövüyor istediği olunca yine dövüyor niye böyle anlamıyorum artık geçecek diye diye 6 ay geçti ama yok yasitlarinin yanına götüreyim oynasın diyorum onları da dövüyor. Böyle çocuğu olan var mı varsa neler yaptınız nasıl düzeldi. Ben sakin kalamadikca oğlum daha da deliriyor. Sakinlesip geliyorum saçlarımı çekiyor vuruyor yine sakinlik falan kalmıyor