minikbabyy 1.5 yaş konuşma için başlangıçtır. Sizi anlıyorsa, dinliyorsa, göz teması varsa normaldir. 20-25 kelime olmasa bile 8-10 kelime beklenir. Ve inanın 18.aydan sonra her gün başka bir şey öğrenip açılıyorlar. Mesela 23 aylık oğlum bugün üjüm( üzüm) demeyi öğrendi. Bundan sonraki süreçte bol bol konuşup, iletişim halinde olmanız önemli.