kolonyalimendil Begumyasar ben giriş kattayım canım daha 4 ay oldu taşınalı gürültü dışında bi şikayetim yok 🥲 hele dış kapıya yakınım o kapıyı Çarparak girenleri gidip kapıya çarpasım geliyor 😂
Patron1bebeginannesi Begumyasar ses problem oluyor biraz onun dışında problem yok apartmana göre degisebilir belki
Begumyasar kolonyalimendil depremden dolayi orta hasar aldi evimiz giris katta oturuyorduk .Suan kiraya ciktik .Kararsizim tekrar oturmakta 3+1evimiz cok genis ve yazin cok serin oluyor ama balkona felan oturamiyoruz .Satsakmi napsak bilemiyorum
Begumyasar Patron1bebeginannesi evet giren cikanin sesi ,asansor sesi ,balkonuda kullanmiyoruz .Yazin balkonda guzel oluyor